KONTAKT |
|
Servis Vraník s.r.o., organizačná zložka
Servis Vraník s.r.o., organizačná zložka
Víťazná 902/36C
958 04 Partizánske
Číslo účtu:
SK11 0900 0000 0051 2022 0174
Tel: 948111904
|
|
|
|
www.pneuvranik.sk |
|
|
slovensko@pneuvranik.cz |
|
|
Pracovná doba: po-pi 7-15 hod
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Čo je protektor?
|
 |
|
|
|
Protektor je obnovená pneumatika, ktorá umožňuje predĺženie funkčných vlastností ojazdenej pneumatiky a je to najekologickejší spôsob recyklácie pneumatík.
Ako prebieha protektorovanie pneumatík?
1. Systém protektorovania za tepla Ojazdená pneumatika (kostra) je dôkladne skontrolovaná z hľadiska poškodenia, veku, indexov a celkového stavu. Potom je z pneumatiky odstránený starý dezén a bočné nápisy. Na obrúsenú pneumatiku je nanesený spojovací roztok a nový nezvulkanizovaný kaučukový materiál. Potom je do nového materiálu pri tlaku 14 atm. a teplote 150°C vylisovaný nový dezén. Z pneumatiky sú odstránené výtoky z lisovania a je opäť skontrolovaná. Pneumatika je pripravená na ďalšiu montáž.
2. Systém protektorovania za studena Ojazdená nákladná pneumatika (kostra) je dôkladne skontrolovaná z hľadiska poškodenia, veku a celkového stavu. Potom je z pneumatiky odstránený starý dezén. Na obrúsenú pneumatiku je nanesený spojovací materiál a potom nový, už zvulkanizovaný, dezén. V autokláve potom dochádza pri tlaku 6 atm. a teplote 115°C ku zvulkanizovaniu dezénu s kostrou. Z pneumatiky sú odstránené výtoky z lisovania a je opäť skontrolovaná. Pneumatika je pripravená na ďalšiu montáž.
Osobné, dodávkové, športové a off-road pneumatiky sú vyrábané technológiou za tepla a sú pri výstupnej kontrole vždy podrobené pretlakovej skúške. Nákladné pneumatiky sú vyrábané technológiou za tepla aj za studena a vždy sú skontrolované röntgenovou (shearografickou) skúškou.
Prečo kúpiť protektor?
Cena je nižšia, než cena novej pneumatiky. Porovnateľný kilometrový priebeh ako u nových pneumatík. U serióznych firiem záruka až do úplného ojazdenia a veľký pokrok v kvalite vrátane moderných dezénov. |
|
|
|